Motto: "Pierdol bąka a on brzdąka" - ciocia Wiesia

kamiński: nie interesuje mnie prawo łaski, chce uniewinnienia przed sądem

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kaminski-nie-interesuje-mnie-prawo-laski-chce-uniewinnienia-przed-sadem/03vvg3

- Nie interesuje mnie prawo łaski. Interesuje pełne uniewinnienie przed sądem - powiedział w "Kontrwywiadzie RMF FM" były szef CBA Mariusz Kamiński. W pierwszej instancji były szef CBA został skazany na trzy lata więzienia. To pokłosie tzw. afery gruntowej.

Kamiński podkreślił, że nie widzi powodu, żeby ten wyrok został potwierdzony w kolejnej instancji. Przypomniał również, że nie był to pierwszy wyrok w tej sprawie. - Inny skład tego samego sądu uznał, że nie ma żadnego przestępstwa. Zostałem uniewinniony ja i moi współpracownicy. I sprawa została oddalona - tłumaczył się dalej.

- Ten wyrok jest absurdalny nie z uwagi na jego surowość. On jest absurdalny co do zasady. W tej sprawie może zapaść tylko i wyłącznie wyrok uniewinniający. Sąd się myli - dodał Kamiński.

Gość Konrada Piaseckiego dopytywany, czy w przypadku niekorzystnego orzeczenia sądu, oczekuje od prezydenta elekta Andrzeja Dudy ułaskawienia, odparł krótko:


- nawet o tym nie myślę. Nie interesuje mnie prawo łaski. Mnie interesuje pełne uniewinnienie przed sądem - mówił dalej były szef CBA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz